מדיניות החזרת מוצרים

  1. כל רוכש באתר www.Babycomfy.co.il יהיה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 והתקנות שהותקנו על פיו.
  2.  תנאי לביטול הזמנה לגבי מוצר הנרכש מאתר babycomfy.co.il הינו החזרתו לחברה באריזתו המקורית ללא פתיחתו ללא שימוש ואשר המוצר המוחזר הינו שלם ונקי וללא שברים, סדקים, קרעים ו/או חתכים ו/או מצוי בו פגם מכל סוג המונע את מכירת המוצר בשלמותו ללקוח אחר. למען הסר ספק, באם נעשה שימוש במוצר ונפתחה האריזה לא ניתן לבטל את ההזמנה.
  3.  לקוח המעוניין לבטל את ההזמנה לפני שהמוצר נשלח אליו יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול בטלפון לשרות לקוחות החברה בע”מ 077-7277996. החברה תהה רשאית לגבות מהלקוח דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
  4.  במידה והלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות שליחת הודעה באתר ויצירת קשר טלפוני עם קומפי בע”מ, וזאת בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר ובתנאי שהמוצר אינו נפתח וארוז באריזתנו המקורית ובתנאי שעמד בכל התנאים בסעיף 52 לתקנון זה.
  5. החזרת מוצר בתוך 14 יום סגור באריזתו המקורית יעשה רק לאחר תיאום מראש עם שרות הלקוחות וקבלת אישור, עם קבלת האישור על הלקוח להחזיר את המוצר בכוחות עצמו או על חשבונו למשרדי קומפי בע”מ- ברחוב זבולון המר 5 גבעת שמואל.
  6. לאחר החזרת המוצר לחברה, החברה תהה רשאית לגבות מהלקוח דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם ובנוסף את דמי המשלוח הראשוניים שנגבו בגין אספקת המוצר ללקוח.
  7. החזרה עקב אי התאמה או עקב מוצר פגום – על הלקוח המקבל את המוצר שהזמין לבדוק אותו מיד עם קבלתו, במידה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או המוצר שקיבל הינו שונה מהמוצר שהזמין, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, על ידי יצירת קשר טלפוני ו/או באמצעות השארת הודעה בטופס הפניה באתר תוך פירוט סיבת הביטול.
  8. כתובת משרדי החברה להחזרת המוצרים:

    באמצעות שליחים או על ידי הלקוח עצמאית: קומפי בע”מ ברח’ זבולון המר 5, גבעת שמואל, מיקוד 5442313

עגלת קניות
× נשמח לעזור